czwartek, 10 grudnia 2015

EVENING DRESSES

Czas sylwestrowej zabawy zbliża się wielkimi krokami. To nie tylko najbardziej wyczekiwana noc, ale również najtrudniejsze wyzwanie modowe dla każdej z nas. Jeśli jeszcze nie macie pomysłów na sylwestrową kreację przygotowałam najciekawsze projekty tego sezonu. Aby zrobić kolaż przewertowałam wszystkie możliwe sukienki na stronie SheIn i myślę, że to są zdecydowanie moje faworyty! Wśród kreacji sylwestrowych tego roku będą z pewnością wyróżniać się sukienki koronkowe oraz  sukienki z wszelkiego rodzaju zdobieniami typu cekiny, brokat, czy wiązania. Oczywiście te modele najbardziej będą wyróżniały się na tle innych kreacji i  pewnością będą przyciągać uwagę. Czarne, zielone, beżowe, białe, srebrne i czerwone tym razem będą najpopularniejsze. Nie może zabraknąć też maxi sukienek w których każda kobieta na pewno poczuje się wyjątkowo. Najlepiej ,aby wybierając taką właśnie kreację dobrać do niej kontrastujące dodatki, a przede wszystkim pamiętać o wygodzie i dobraniu ich odpowiednio do okoliczności w których się bawimy oraz charakteru zabawy. Pamiętajcie też ,że "im mniej znaczy więcej". Jedynym ograniczeniem jest Wasza wyobraźnia. Komentujcie która sukienka najbardziej przypadła Wam do gustu. Sukienki dostępne są w linkach pod zdjęciami.



                    
  1.KLIK     //   2.KLIK      //   3.KLIK





1.KLIK   //   2.KLIK   //   3.KLIK





1.KLIK   //   2.KLIK   //   3.KLIK




         
      1.KLIK     //    2.KLIK    //    3.KLIK





1.KLIK   //   2.KLIK   //   3.KLIK   





1.KLIK   //   2.KLIK   //   3.KLIK 



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne sukienki ♥ Czarna jest jak dla mnie najwięcej udana :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bym miała wybrać jedna sukienkę to bym nie wiedziała krótką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich sukienki, aż ciężko wybrać jedną najlepszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Prześliczne sukienki ! Poklikałam we wszystkie linki ;)

    Zapraszam do siebie :) http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy

    Rzadko można spotkać blogerów którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam że wszytkim udowodnie że ta platforma jest warta uwagi i że można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie :http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazłam odpowiednią sukienkę dla siebie, wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukienki♥ Piękne ;p
    Zapraszam- sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie faworytem jest numer 1 i 3, uwielbiam czarne sukienki, w zasadzie na każdą okazję ;)
    inkaastyle.blogspot.com
    dodalam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maxi sukienki - cudowne na wyjątkowe okazję <3
    ________________________________________________
    http://quite1simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń