czwartek, 22 października 2015

MAYBELLINE AFFINITONE

Kochani! Chciałabym przedstawić Wam kolejny post z krótką recenzją o jedym z lepszych podkładów od Maybelline jakie dotąd używałam, a dokładniej Affinitone ( http://www.maybelline.pl/produkty-do-makijazu/twarz/foundation/affinitone.aspx ). Podkład jest dość znanym i chwalonym produktem na rynku, więc zdecydowałam się na własnej skórze go wypróbować.


Na początku sprawdźmy co zapewnia producent :
Podkład jest przeznaczony dla kobiet oczekujących perfekcyjnego dopasowania podkładu do odcienia skóry. Niezależnie od rodzaju cery. Gwarantuje perfekcyjne dopasowanie do odcienia skóry bez efektu maski zapewniając 8-godzinne nawilżenie skóry.

Chcę podzielić się z Wami praktycznymi wskazówkami, jakich błędów w makijażu unikać, by efekt był w pełni zgodny z oczekiwaniami. Nałożyłam go uważnie w odpowiedniej ilości i na mojej twarzy nie utworzyły się żadne widoczne linie. Zamiast próbować zatuszować niedoskonałości kolejną warstwą podkładu, lepiej użyć miejscowo korektora. Fajnym trikiem jest przyłożenie do twarzy chusteczki, która pomaga ściągnąć nadmiar podkładu. Jeśli decydujemy się na wykończenie sypkim pudrem, to upewnijmy się czy nasza skóra jest w odpowiedniej kondycji. Nieumiejętnie nałożone sypkie pudry często sprawiają wrażenie wysuszonej skóry. W rzeczywistości muszę przyznać, że produkt rzeczywiście spełnił moje oczekiwania. Podkład jest dobry i z dnia na dzień zyskuje do niego coraz większą sympatię. Faktycznie dopasował się szybko do koloru mojej cery. Dużym plusem jest też jego trwałość ponieważ długo utrzymuje się na skórze, w moim przypadku było to ok. 6 godzin, bez poprawiania.


Dostępnych jest 8 odcieni, więc bez problemu można dobrać odpowiedni dla siebie odcień. Stosunek jakości do ceny również wypada na plus. Produkt jest wart swojej ceny, jego koszt nie przekracza 25 zł. Podkład najlepiej nakładać w niewielkich ilościach, aby nie wywołać niepotrzebnego "efektu maski. Stosowanie zbyt dużej warstwy podkładu spowoduje, że z oczekiwanego efektu łatwo można przejść do przeciwnego rezultatu i otrzymać zbyt grubą warstwę i wyraźne linie związane ze złą aplikacją podkładu. Produkt aplikowany we właściwej ilości spełnia swoje zadanie w 100%.
 Jedną z drobnych wad, która przeszkadzała mi w aplikacji jest brak pompki, przez co produkt jest średnio wydajny, ale myślę, że opakowanie nie ujmuje w żaden sposób jakości, którą daje Affinitone. 

Dajcie znać, czy używałyście tego podkładu i jak się sprawdził!

16 komentarzy:

  1. Mi sie wlasnie podklad skonczyl i szukam jakiegos dobrego. Ten podklad bardzo mnie zaciekawil!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, a ja właęnie miałam dzisiaj pisać recenzję tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam i używam , jest najlepszy szczególnie na lato, bardzo delkatny, pomaga zmatowić skórę i nie powoduje efektu maski, no chyba że się porządnie przesadzi z ilością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat mój jest na wyczerpaniu i za chwilę muszę kupić nowy, już wiem który wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywalam kiedys Affiniton ale niestety nie ma go w Anglii, wiec znalazlam inny lekki ale bardzo dobrze kryjacy podklad, szkoda tylko ze nie trzyma sie caly dzien :(
    Moze po powrocie do PL do niego powroce?



    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam o tym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten podkład i uwielbiam Twój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go od jakiś 6 lat i go uwielbiam. Nie rozumiem nagłych współprac i reklamowania tego podkładu jako "nowy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam go po raz pierwszy wiec dla mnie to pewna nowość :d

      Usuń
  10. Ja go używam od niedawna i również jestem pozytywnie zaskoczona! :)

    OdpowiedzUsuń