czwartek, 6 sierpnia 2015

BROWN SHOPPER BAG

Obiecałam, że postaram się być bardziej systematyczna w dodawaniu postów dlatego też przygotowałam kolejną stylizację. Upał nas nie opuszczają, ale jak wiadomo na chłodniejsze dni też musimy się przygotować. Wygrzebałam ze swojej szafy boyfriendy, które mieliście okazje już oglądać we wcześniejszych postach i zestawiłam je z białym topem i białymi szpilkami. Płaszczyk z Zary stał się moim ulubieńcem od samego początku, gdy go tylko zauważyłam. Nie mogłam przejść koło niego obojętnie, więc zabrałam go ze sobą ;) Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu. Wkrótce kolejne posty ! Zapraszam serdecznie do oglądania zdjęć i chętnie poznam Wasze opinie w komentarzach.








PŁASZCZ - ZARA   //   TOREBKA- STILI   //    SPODNIE- BERSHKA   //     BUTY- ZARA    //    TOP- SH    //    OKULARY- HOUSE

38 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! płaszczyk rewelacja, nic dziwnego, że nie mogłaś się powstrzymać od zakupu:)

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this looks, perfect summer to fall outfit!

    Dana || fashion-dew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoja stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twoja stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny look! Naprawde bardzo mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko do siebie pasuje :) Szczególnie urzekły mnie buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestawienie białych szpilek z boyfriendami na 10+ :) Super, bardzo mi się podoba :)
    ladymadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham, takie zestawieni, świetna stylizacja, prosta ale ma klasę. Szpilki przepiękne, dotąd nigdy się z nimi nie spotkałam, szkoda jednak,że i tak jestem za młoda, aby takie buty nosić.


    http://sprintereczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka w tytule , a ja nie mogłąm się skupić patrząc na całość. Genialne połączenie, a te spodnie, tak oryginalnych dawno nie widziałam ;)

    https://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. miejska elegancja - takie pierwsze skojarzenie, jakie mi na myśl przychodzi.
    Bardzo tu wszystko ładnie się ze sobą komponuje - te podwinięte nogawki dżinsów, ten płaszczyk.... dużo klasy!

    OdpowiedzUsuń
  14. miejska elegancja - takie pierwsze skojarzenie, jakie mi na myśl przychodzi.
    Bardzo tu wszystko ładnie się ze sobą komponuje - te podwinięte nogawki dżinsów, ten płaszczyk.... dużo klasy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mrrr Paula ;D <3 tak szykownie i gustownie :D fajnie Cie znać :p moze następnym razem jakiś sweterek w reniferki ? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł ciekawy, musze koniecznie to przemyśleć :D
      Pozdrawiam ! :))

      Usuń
  16. Nie ma co komentować - pięknie jak zawsze. :) Ja bym Cię chciała zobaczyć w jakiejś sukience. :3

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny płaszczyk :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz!
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look, chętnie bym go założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka przyciągała mój wzrok na każdym zdjęciu, może dlatego, że przymierzam się do tego koloru już od zeszłej jesieni, w tym roku kupię! świetnie komponuje się z boyfriend'ami, bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny fason jeansow! fajne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Meega podoba mi się twój look :) swietny post!Pozdrawiam!Zapraszam również do siebie :)KLIIK Jeśli mój blog ci się spodoba, zostaw obs lub kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spodnie! Świetne buty! Świetna stylizacja! Piękne włosy! No piękna ogółem jesteś. :)

    Justlyjass :
    - BLOG

    - FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog =^·^=
    Zapraszam do mnie :)
    foreverwithdawid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie sa zajebiste!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, świetna stylizacja, masz piękne włosy :)
    www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie! nic dodać nic ująć! :)
    https://sundaybests.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń