środa, 29 lipca 2015

WHITE JUMPSUIT

Biały to zdecydowanie mój ulubiony kolor. Nie mogę się z nim rozstać. Idealnie wygląda do wszystkich stylizacji. Zarówno do tych sportowych  jak i tych eleganckich. W dzisiejszej stylizacji przedstawiam biały kombinezon połączony z biało-złotymi dodatkami. Pomimo tego, iż jestem przyzwyczajona do sportowych butów to w tych przedstawionych na zdjeciach czułam się wyjątkowo swobodnie. Dziękuję wszystkim za tyle motywujących wiadomości. Dzięki nim wiem ,że powinnam bardziej wierzyć w siebie i nadal kontynuować swoją przygodę z blogiem !

Zapraszam do oglądania stylizacji. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Czekam na Wasze opinie.








                       KOMBINEZON - KLIK                            BUTY- MICHAEL KORS                              ZEGAREK- KATHERINE

28 komentarzy:

  1. Piękny kombinezon <3 jak i zdjęcia (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, bardzo ładny ten kombinezon :)
    Zapraszam do siebie-> Nelaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kombinezon, mega kobiecy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądasz <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały to zdecydowanie twój kolor. Kombinezon jest cudowny, idealny dla Ciebie :)
    +poklikałam.

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że lubisz biel bo idealnie współgra z Twoją opalenizną! Fantastyczny kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biel świetnie kontrastuje z Twoją opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz,poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon jest genialny , prosty , elegancki i idealny na lato ! <3

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny jest ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon genialny choć dla mnie zdecydowanie za krótki :) Torebka wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam stronę z darmowymi doładowaniami, ostatni dzień!!

    http://freedoladowania.pl/?ref=9414f813

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kombinezon. Masz śliczne włosy ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz w bieli! buty masz genialne:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten kombinezon! Wyglądasz genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny kombinezon, ja też uwielbiam biel! ;) i jaakie noogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie lekko i zwiewnie ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny i zmyslowy ten kombinezon. Slicznie ci w bieli<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo wygladasz w bieli, pasuje Ci takie polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz ;) wszystko idealnie pasuje :)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Następna świetna stylizacja! Twoją figurą i urodą jestem zauroczona również. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi najbardziej podoba się torebka:)

    OdpowiedzUsuń