piątek, 17 kwietnia 2015

GRAY ELEGANT COAT

Po długiej przerwie wracam z kolejnym postem. Tym razem stylizacja elegancka,przeznaczona na chłodniejsze dni. Kwiecień niestety nie rozpieszcza nas z pogodą, dlatego też warto czasem zaopatrzyć się w coś cieplejszego. Szary płaszcz przełamuje przeważające w stylizacji odcienie czerni. Niestety nie jestem osobą, której chodzenie w szpilkach wychodzi najlepiej,bo zdecydowanie lepiej czuje się w sportowym obuwiu, to przyznam się, że tym razem nie było aż tak źle !

Zapraszam kochani do oglądania zdjęć ze stylizacji zrobionych przez niezwykle utalentowaną Panią fotograf - https://aleksandraskora.wordpress.com/ 









PŁASZCZ - KLIK   //   SPODNIE H&M  //   TOREBKA-H&M

38 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! A stylizacja i klimat iście wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :)

    madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz. Wyglądasz mega. Uwielbiam takie kroje. Może uda mi się taki upolować na nowy sezon, teraz już tylko myślę o wysokich temperaturach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są prześliczne.
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotograf rzeczywiście wspaniały! :) Ale i modelka świetna..

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! W niedługim czasie będę miała podobną stylizację na blogu:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona zdjęciami, są piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne fotografie! meega płaszcz:) ale mimo wszystko, niech wiosna już będzie!:)

    pomiędzy palcami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Podziwiam, że dałaś radę w tych szpilkach na tej kostce brukowej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny płaszczyk :)))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj po przerwie! :) Masz rację, kwiecień nie rozpieszcza, jeśli chodzi o pogodę - zestaw idealny!

    www.veronikaisaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look, płaszczyk jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw , super płaszczyk :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne są te zdjęcia!
    zachwyca ta stylizacja - klasyczna, kobieca elegancja, która oka nie daje od Ciebie oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne zdjęcia! :)

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely bloggie!

    Following you now, hope you follow me back! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk rewelacja :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Genialny płaszczyk! :*

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Zachwycasz tą stylizacją i zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym się dowiedzieć, jaki masz jego rozmiar? czy rozmiarówka jest tradycyjna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana , zamówiłam rozmiar S i leży świetnie. Jestem niska i noszę xs a nie musiałam nic przerabiać. Jest co prawda luźniejszy, ale na takim właśnie mi zależało :)

      Usuń