wtorek, 17 lutego 2015

BLUE JEANS

Koniec sesji i w końcu mogę poświęcić czas na rozwijanie bloga. Długo to trwało, ale na szczęście mogę już trochę odpocząć. Obiecuje, że będę bardziej systematyczna w pisaniu a na blogu pojawi sie wiele nowości i niespodzianek. Stylizacja do której nie mogłam się przekonać czekała na swoje opublikowanie długi czas. Postanowiłam jednak podzielić się nią z Wami. Czekam na Wasze opinie i mam nadzieję ,że stylizacja przypadła Wam do gustu

Całuje Paula

fot. Magdowkato





Buty- Marels  //  Spodnie - Bershka  // Kurtka- H&M

28 komentarzy:

  1. ale buty fajnie wygladają!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowa stylizacja ale smutno że mało zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiękne zdjęcia! ;)

    Pozdrawiam ;*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne spodnie i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że przypadła - kurtka jest super!
    takiej niebanalnej kurtki, to dawno nie widziałam!
    a te buty - świetnie z nią się komponują!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć dziwna kreska :D szkoda że nie ma zdj z przodu bo ciekawi mnie jak ona wygląda :D
    Fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie genialnie podkreślają Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty masz cudowne. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Piękne buty i kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi stylizacja bardzo się podoba! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kurteczka.Oj ja sie boje przyszłych sesji, ale na razie mam egzamin gim :C

    OdpowiedzUsuń
  12. I dobrze, że ją opublikowałaś bo jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurteczka :))

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! A te buty - piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz super! :*

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem, dlaczego się wahałaś, bo stylizacja jest po prostu świetna! A do tego masz świetną figurę i piękne włosy :))
    Pozdrawiam,
    http://mariatruewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz! Spodnie są idealnie dopasowane :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie się podoba, ale i tak największą furoorę robią Twoje przepiekne włosy!

    http://xavilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jeansy ;) zestaw bardzo kobiecy, widać już wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej urzekły mnie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna jak zawsze :))

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń