piątek, 19 grudnia 2014

Snake print

Po pięknej jesieni nie ma już śladu ,a biała zima wciąż nie nadchodzi. W tym roku wbrew wszystkiemu poczułam magię tegorocznych świąt. Kraków jest ostatnimi czasy zadziwiająco piękny, a miliony rażących w oczy światełek  nadają  mu niesamowity urok . Przejeżdzający tramwaj pełen święcących lampek tworzących napis "Wesołych Świąt" wywołał na mojej twarzy uśmiech. Już dawno święta nie dawały mi tyle radości. Miałam wrażenie ,że cały ich czar zniknął wraz z dzieciństwem, ale muszę przyznać ,że się myliłam. Najbardziej w świętach lubię czas szukania świątecznych prezentów. Pomimo iż zawsze przerażają mnie kilometrowe kolejki w sklepach, tym razem postanowiłam nie odwlekać zakupów na ostatnią chwilę i przygotować się do tego z kilkudniowym wyprzedzeniem.  W tym roku zdecydowałam ,że dobra organizacja przed świątami to podstwa. Sporządziłam sporo planów  i pomysłów na najbliższy czas, aby nie wpaść w panikę gdy czasu zostanie juz niewiele. Niestety jeden z nich stoi pod znakiem zapytania, co prawda nie ukrywam ,że w razie powodzenia byłoby to spełnienie moich najskytszych marzeń. A Wy jak spędzacie święta i sylwestrową noc? Czujecie choć trochę magię świąt? Życzę Wam kochani miłego weekendu ! Nie zapomnijcie też dać znać w komentarzach co sądzicie na temat stylizacji.


fot. Ania Górska





               Bluzka - SH                         Narzutka -  Sheinside                              Spodnie- H&M                             Biżuteria- Katherine                                   Buty - Marels                              Torebka- Orsay

40 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja, świetna sceneria, zwykła kamienica, a jednak dodaje uroku:)
    Po kilkuletniej przerwie też poczułam magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zima nadejdzie - w lutym, i będzie się trzymała do kwietnia ;P
    dobra, nie będę siała defetyzmu ;P
    wierzę, że nadejdzie wkrótce i w lutym minie ;P

    ja klimatu Świąt nadal nie czuję - może dlatego, że moje miasto nijak nie jest na nie przystrojone :( to mnie trochę smuci i złości.

    pięknie wyglądasz - ten płaszcz!
    geometryczny taki trochę jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje, piekne zdjęcia ! <3
    zapraszam do siebie, pomóżcie mi zacząć wszystko od nowa ;)
    http://cherrrryw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja! Bardzo spodobała mi się Twoja torebka! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna narzutka no ite szpile!!<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/12/160.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Blondynkom tak ładnie w bieli :) świetne zdjęcia i narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może zdążę jeszcze przed świętami wyrwać się do Krakowa, żeby wchłonąć świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje ok, ale zastanawia mnie dlaczego Ty się nigdy nie uśmiechasz :( rzadko kiedy patrzysz w obiektyw, zawsze uciekasz wzrokiem ir obisz poważną minę, zamiast spojrzeć i po prostu uśmiechnąć się do swoich czytelników:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mówiłam taki nawyk, nie podobaja mi się zdjęcie gdzie patrze prosto w obiektyw, tak juz mam :D

      Usuń
  10. jakie ładne zdjęcia:)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, przepiękne zdjęcia! Twoja torebka bardzo mi się spodobała <3
    http://nicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygladasz cudowne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie zdjęcia tak przy okazji<3 a stylizacja niezła! :)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja.Sliczne fotki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaał super ta stylizacja! *.* Strasznie podoba mi się Twój zegarek - on też jest z Katherine? :)
    Ja również przygotowania do świąt zamierzam rozpocząć nieco wcześniej :DD

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny post ,zapraszamy do nas www.forfitshape.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw! wyglądasz rewelacyjnie

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też czuję piękną magię świąt! śliczny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne połączenie torebki z bluzką :) stylizacja na duży +!
    u mnie wciąż brak planów na Sylwestra, a gdzie Ty spędzisz swojego, w Krakowie ? :*
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, Paula ! a gdzie Twój sylwek ?:*

      Usuń
    2. Albo Paryż <3 albo Tarnów , duża rozpiętość ale jeszcze decyzja nie zapadła :)

      Usuń
    3. i jaka decyzja zapadła Piękna? :)

      Usuń
    4. jedanak tarnów ,a paryż prawdopodobnie dopiero po sylwestrze :P

      Usuń
  21. Świetnie wyglądasz, góra mega :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :)

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję!
    NEW POST
    Merry Christmas ♥ zapraszam !
    http://monicabelle.blogspot.com/2014/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, na tę torebkę będę polować na madamsale.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz, narzutka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz piękne włosy! Pozdrawiam. wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń