poniedziałek, 8 grudnia 2014

Fly High Moro Jacket

Kochani
Dziś przygotowałam dla Was post nadający się idealnie na zimne i chłodne dni. Kurtka od "Fly High" to najcieplejsza kurtka jaką kiedykolwiek miałam na sobie. Muszę przyznać ,że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Oprócz kurtki w stylizacji pojawiły się także czarne legginsy oraz czarna bluza firmy "Misbhv" którą mogliście zauważyć już w jednym ze wcześniejszych postach. Buty to zdecydowany hit tego sezonu, choć ja kupiłam moje kilka lat temu to dopiero teraz od nowa je pokochałam i nie potrafię się z nimi rozstać. Jest mi niesamowicie miło czytać Wasze komentarze, czy wiadomości.Dziękuję za tak wysoką oglądalność bloga. 320 tys. wyświetleń w ciągu roku to dla mnie duży sukces, ale to wszystko zawdzięczam Wam. Będę się rozwijać w tym co robię i starać się być jak najbardziej aktywną w prowadzeniu bloga. Tymczasem zapraszam Was do oglądania zdjęć. Dajcie znać co o nich sądzicie w komentarzach !

Pozdrawiam, 
Paula










KURTKA - FLY HIGH                                   BLUZA- MISBHV                                  LEGGINSY- H&M                          NASZYJNIK- MARELS.PL                                                                                 BUTY- FAMOUS FOOTWEAR

30 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) gratuluję tak dużej oglądalności, mam nadzieję, że w przyszłości ja również będę mieć więcej odbiorców :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz. Gratuluję tak wysokiej oglądalności.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta kurtka ;o *,*
    Ogółem cała stylizacja jest bardzo fajna :D

    Zapraszam ;)
    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka rzeczywiście na ciepłą bardzo wygląda!
    chyba Ci takiego ciepłego okrycia wierzchniego zazdroszczę - i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka, jak i również cała stylizacja:) Pozdrawiam

    http://hinatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm kurtka nie do końca w moim guście, ale całość wygląda naprawdę świetnie!
    Masz cudowny styl <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja! Czemu w ogóle nie patrzysz się do aparatu? :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka! :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit, bardzo podoba mi się ta kurtka :)
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super wyglądasz w tej kurtce! Mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. BARDZO FAJNA STYLIZACJA.
    LUBIĘ TAKIE POŁĄCZENIA.

    SUPER LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie, matko i ta kurtka...jest cudowna. (: zapraszam do siebie także.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! Ten styl to chyba cała Ty, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylówa - naprawdę genialna bo niby takie przewidywalne połączenie a wyróżniasz się! Jak weszłam na jakąś grupę na fb to najbardziej uwagę przyciągnął twój wpis ze zdjęciem z tego posta ! Świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega fajny zestaw! Na kimś mi się takie podobają, niestety ja w takim stylu wyglądam dosyć dziwnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. w tej kurtce wygladasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. masz cudowne wlosy! to Twoj naturalny kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta kurtka! Pozazdrościć!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! ♥

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne stylizacje, a ta figura to już się nie odzywam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Czadowa jest ta kurteczka :D Podobne kurtki moro męskie i damskie widziałem ostatnio na http://www.hustla.pl/men/kurtki/baseballowe/

    OdpowiedzUsuń